Besviken

Idag i skolan när jag skulle visa Angela hur katterna som jag ville ha såg ut, så var annonsen borta.. Antagligen har folk redan bokat dem, vilket gick väldigt fort med tanke på att annonsen kom ut igår.. Så är väldigt ledsen just nu. Skiter faktiskt i om ni tänker "fan va hon överdriver". För det tycker inte jag.

Det är väldigt svårt att hitta en katt man gillar, vilket dem flesta vet. Och jag hade verkligen fastnat för dem här två! Så det var som men dröm krossades.. Uppdaterar kanske senare om jag har lust


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla på blocket, tog mig 1 kvart att hitta typ 5 katter jag ville ha, sen ringde vi på 1, och några dagar senare hade vi en katt. Så lätt är det

2012-02-13 @ 16:28:28
Postat av: Anonym

Kolla på blocket, tog mig 1 kvart att hitta typ 5 katter jag ville ha, sen ringde vi på 1, och några dagar senare hade vi en katt. Så lätt är det

2012-02-13 @ 16:32:30
Postat av: janelle

sv: fast asså nej, det är inte så lätt. vet inte vilken sorts katt du vill ha, men jag vill ha en långhårig, norskskogskatt blandning, och färg spelar inte roll. Eller jo, antingen grå spräcklad, svart, kritvit eller sköldpaddsfärgad. + så ska jag ha två, inte så lätt va?

2012-02-13 @ 16:37:02
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0