Merry Christmas!

God jul på er! :-D
 
Äntligen är Julafton här! Min Julafton har börjat med att jag åt tomtegröt till frukost, tröttnar aldrig på det! Och nu ska jag locka håret samt sminka mig! Om ni undrar varför det varit så tomt på bloggen så är det för att jag har varit på dåligt humör pga att jag haft en vagel i ögat.. Men den hann läka till julafton så jag är jätte glad nu :-) 
 
När vi kommer till min moster Annika där vi ska fira jul, så väntar även mormor och morfar där! Ska bli så roligt att få se nästan hela släkten igen, det blir så mysig och härlig stämning när vi alla samlas ♥ Och det här blir även första julen med sötisen Isabelle! Ska försöka bära runt henne så mycket som möjligt. Älskar att bära runt bebisar (iallafall när dom inte gråter hehe).
 
Nu är jag tvungen att avbryta bloggningen, har lite bråttom. Men jag önskar er alla en riktig GOD JUL! :-D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp allt du fick i julklapp? Eller göra en Haul?

Svar: Javisst! Får se om jag gör en Haul, lät kul men jag är inte så duktig på att göra videos!
janellanderson.blogg.se

2012-12-27 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0