She don't like the flashlights

Hejsan!
 
Har precis tagit mig ut ur duschen, tagit bort sminket, tagit på ansiktsmask osv! Ska sedan raka benen en snabbis, lägga fram kläder till imorgon osv! Iallafall, nu ska jag forsätta nörda mitt gamla nintendo DS som jag gjort hela dagen idag typ.. Hehe! Men det är något fel på mitt wii spel, så jag kan inte spela det.. Buhu :-( 
 
Går väl och lägger mig runt halv elva, tänker fan inte vara så trött imorgon som jag var idag.. Måste ha sett helt drogad ut, sov bara fem timmar.. Jag behöver typ tio timmars sömn egentligen ;Pp Hmm.. Vet inte vad jag ska skriva mer, har inte hänt så mycket idag.
 
Ska gå nu, puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0