Hej rubrik?

Åh vad jag hatar rubriker! Men det är kul när man vet vad man ska skriva för rubrik. Iallafall, kom nyss hem från Chilli, var där och skulle köpa en puff till mitt rum, men man kunde tydligen bara beställa.. Attans! Men det går lika bra det, så har beställt en nu i väntan på att den kommer just den dagen skolan börjar.. Funderar om jag ska längta eller inte, haha. 
 
Jaja, igår fyllde jag ju år! Gjorde om mitt rum på kvällen med mamma och pappa, monterade ett nytt skrivbord, nya gardiner och nya persienner! Fick även två fina kuddar av mamma som jag fastnade för när vi också var på Chilli för några dagar sedan. Och så fick jag två stycken väggtexter "dream" och "love"! Skitfina. Får väl se vart jag hänger upp dem! ^^ Så snart är mitt rum klart! :-D Fattas bara en byrå, tv och en tavla! ^^ Och när det är klart, kan ni äntligen få se mitt rum som ni velat länge (haha tror jag iallafall?) ;Ppppp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0