Förändring

Hej på er kära bloggläsare!
 
Häromdagen så färgade jag mitt hår. Jag skulle färga en nyans mörkare blont än vad jag egentligen har. Så vi gick och rådfrågade hos åhlens, det fanns tydligen en frisör som jobbade där. Vi pratade med henne och jag sa vad jag ville ha för hårfärg och hon insisterade med att jag skulle ha rött först, så att det inte skulle bli grönt? Tyckte inte att lät nå vidare sant, men jag litade på henne. Det gjorde min mamma också.
 
Iallafall, vi la i den röda (kastanj) färgen. Och då blev det såhär:
 
 
När det halvtorkat och vi hade lagt i den blonda färgen och sen sköljt ur den. Då blev det ljusare, MEN ljuslila/rött, och gråa toppar. Kan ju säga att jag grät hela kvällen tyvär.. Tog inte ens bild på det för jag blev så jäkla besviken.. Men idag gick vi förbi stan, in till frisören och fixade mitt hår. Vi blekte det en gång, gjorde inpackning/toning och nu ska mitt hår få vila i ca 2-3 veckor innan jag gör något mer. Hur som helst, blev iallafall nöjd i slutändan! Tycker färgen jag har nu, är skitsnygg! Och för en gångs skull, håller jag själv med om att jag passar i den här färgen. 
 
Nu ser det ut såhär: 
 
Snyggt va? :-D Det skiftar i lite olika färger, ser naturligt ut och är skitsnyggt! :-) Personligen så älskar jag det! Passar mina ögon perfekt tycker jag! ^^ Ni får gärna kommentera vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev väldigt snyggt!! :)

Svar: Tack så jätte mycket!! :D Va kul att du tycker det ^^
janellanderson.blogg.se

2012-08-18 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0