As long as you love me

Har haft en jätte härlig dag, har varit på Chilli, mediamarkt, elgiganten och sommarstugan idag med mamma! :-D Runt 8 gick vi och köpte lite gott till en film som började runt 9, "the ugly truth", den var SÅÅÅ BRAA! ^^
 
Hmm.. Nu sitter jag mest och sjunger en låt som jag blivit så totalt beroende av!! Den är så sjukt bra! Är inte så stort fan att justins tidigare musik, men ju nyare låtar han gör destu bättre blir dom! Hans video till låten är inte helt fel heller.. Föll nog lite tårar när jag kollade på den hehe..
 
Föresten, någon som kan tala om för mig hur man lägger upp videos på blogg.se!?!?? BLIR GALEN!!!! Ända sen nya blogg.se kom så har jag inte fattat hur man gör, men alla andra tycks förstå haha..
 
Åååh, vill tillbaka till turkiet.. Saknar det hur mycket som helst, FÖRUTOM maten hehe.. Men värmen, att bli brun (okej, inte för att jag blev brun enligt er andra.. men jämfört med hur min hudfärg är egentligen, BLEKFIS.. Så blev jag brun.. Önska dock att jag hade blivit brunare men så blev det inte pga min svennepigment ha-ha). Avskyr sverige, det är ju fan bara GRÅTT och KALLT här. :-( Blir demprimerad när jag hör hur många andra som ska utomlands i vinter och när jag kollar på bilder från alla mina utomlandsresor.. Åååh, vill bara boka en resa NUNUNUNUNUUUUU!!!♥ Snart börjar skolan, allt stress, sitta och stirra ner på matte tal och skit.. Alltså, uschh säger jag bara! Men jag antar väl att jag måste vara hemma när skolan börjar, ligger ju så mycket efter.. Känns dock inte som om jag kommer slita, om jag känner mig själv rätt.. Men jag måste, vart hamnar jag annars liksom..
 
Visst, får kanske inte toppenbetyg, men vill iallafall veta in my mind, att jag har försökt. Jaja, ska sluta vara en  sån gnällspik! Får väl vara glad att snart fyller jag år, får träffa min släkt, och i oktober någon gång börjar min favoritserie!!! :-)
 
Två från turkiet, fan vilket dålig kvalité det blev dock..
Såg så röd ut haha, därav svartvita effekten
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag kollade också på "The ugly truth" igår. Den roligaste scenen var nog när hon var på middag och den där ungen hittade fjärrkontrollen. HAHA :D

Svar: HAHA jag vet!! Omg va jag skrattade hahahaha.. ;D
janellanderson.blogg.se

2012-08-06 @ 14:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0