31a augusti 2012

Sista dagen på augusti och det regnar.. Yay.. Förra året var det väl sjukt varmt vid den här tiden? Alla gick runt i shorts, vilket vissa gör nu med som inte verkar acceptera att sommaren är över, haha.. ^^
 
Kom iallafall hem för någon timme sen ifrån stan, tog en cheesburgare på stan med ursula och baloo (haha tro mig, dom kallar mig för mycket värre :-() Och vi tog även en sväng på kicks, ursula skulle sminka sig och jag skulle köpa en mascara ;Pppp 
 
Efter ett tag så stack jag och angela springandes mot bussen, haha fy! Jag springer som en kratta.. Måste alltid springa med någon arm utåt och svinga fram och tillbaka med den så jag ser ut som en liten mini-diva fjortis. Hatar det, men what to do? Nobody's perfect..
 
Jaja, nu ska jag färga ögonbrynen som blivit helt blonda haha.. >.< Hoppas det blir bra..
Bilden högst upp till vänster togs för några dag sen då det var sjukt varmt, bilden brevid den togs igår, bilden längst ner till vänster togs idag, och bilden brevid den togs för några dagar sedan och finns på min instagram.. Och där heter jag "jjaanellee", kika gärna in!

Kommentarer
Postat av: joel

Haha vad kallar dom dig då?:-(

Svar: Dom kallar mig för JANAL!!! Ta bort j:et så fattar du varför det är hemskt haha
janellanderson.blogg.se

2012-09-03 @ 20:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0