20e augusti 2012

Godkväll! :-)
 
Woups, sorry för ingen uppdatering idag kära läsare! ♥ Har haft utvecklingssamtal, hämtat en grej till mitt rum, åkt runt osv. Tänkte visa er en liten sneakpeak på hur mitt rum ser ut, (men det gör jag antingen senare eller imorgon). Jag är ju som sagt inte klar än, fattas tv, byrå och en matta! ^^ 
 
Fick föresten några kommentarer om hur snyggt mitt nya hår var, tack så jätte mycket! Blir verkligen så glad när ni kommenterar. Synd bara att det börjar minska kommentarer.. Menmen! Bloggar som sagt för att jag tycker det är kul att kolla tillbaka när man blir äldre, fast era kommentarer ger en bara mer inspiration ♥ Så ni får gärna kommentera mer och ge mig feedback. ^^
 
Nu ska jag ta en portion flingor och mjölk och kolla på en serie! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joel

Blir kul att få se ditt rum :D ♥

Svar: Va kul att du tycker det! :D Vet dock inte om jag kommer lägga upp bild eftersom mitt rum är jätte stökigt hehe ^^♥
janellanderson.blogg.se

2012-08-21 @ 20:38:17
Postat av: Nathalie

Skit snygg i håret! Jag dör! Ska också färga mitt snart men är fortfarande tveksam om hur, men jag kommer nog på nåt! ;-)

Svar: Åh tack så mycket nattis! :D Det gör du säkert vännen! ;)
janellanderson.blogg.se

2012-08-22 @ 10:04:17
URL: http://Lifemeetsyummy.blogg.se
Postat av: Danne

Och där hade vi en framsida på Elle ja, nej fan det var Janelle ju ! :D
Grrrymt snyggt gumz ! =)

Svar: Naw tack! :D Hehe ^^
janellanderson.blogg.se

2012-08-23 @ 19:07:18
Postat av: mergimtare

Vilken fin blogg du har, vill du följas på bloglovin? :)

Svar: Tack! Visst :)
janellanderson.blogg.se

2012-08-31 @ 07:52:26
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0