19e augusti 2012

Godmorgon! Jag måste starta denna dag med att säga, jag trivs så sjukt bra i mitt nya hår. ♥ Äntligen! Första gången jag gjort något med mitt hår som jag trivs med. Brukar annars ha håret precis under bygeln, men nu är håret över brösten vilket jag faktiskt trivs med. :-) Känns annorlunda, men fräscht med en ny look!
 
Idag (senare) så ska jag möta upp frugan, vi ska till affären och handla lite inför våran hemstudieuppgift. Då vi ska göra en varmrätt och en efterrätt! Hehe. Hoppas det blir bra, ingen av oss är särskilt bra på att laga mat. ^^ Vi gör den här övningen för vecka 37, alltså om ca 2-3 veckor så åker alla nior till Falun en vecka! Wihoo ;P
 
Så får vi se hur allting blir, spännande! Jaja, ska göra iordning frulle nu och slå mig ner i soffan framför tvn, så får vi höras senare! :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: ollepolle

Söt som fan

Svar: För man ser mig ju också
janellanderson.blogg.se

2012-08-20 @ 08:53:30
Postat av: Anonym

Är det inte bara niorna från kunskapsskolan uppsala som ska till falun vecka 37?

Svar: Nej, vi ska åka tillsammans med dom :) Så alla nior från båda kunskapsskolorna blir det ;D
janellanderson.blogg.se

2012-08-20 @ 16:13:18
Postat av: ollepolle

???

Svar: man såg mig ju inte på bilden ;p
janellanderson.blogg.se

2012-08-21 @ 05:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0