Varför kan inte sommaren komma?

Åh va skönt väder det blev sen. Solen stack fram lite! Härligt. Om två veckor så ska jag fota en massa lag igen (som jag gjorde förra året, kanske ni minns?). Dock så vart det jätte varmt då, gick runt i shorts.. Och vad fan nu liksom? Jeans och skinnjacka. Är detta ett skämt eller? Det är ju sju veckor eller nått sånt kvar till sommarlovet och det snöade/haglade för några dagar sedan? Fy på sverige.. Blir ju deprimerad.

Hade jätte trevligt med vännen på stan, vi gick runt och kollade på allt möjligt, tog en fika på stan och så gick vi hem med hög musik i handen. Sommarkänsla fick jag dock! Kanske inte borde få det än??? Jag kom ju hem för några timmar sedan och har bara kollat på film och chillat lite. Nu ska jag ta bort mitt smink och göra mig klar för att sova! Godnatt ♥

Ful jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0