who am i?

tjena janelles läsare. denna blogg drivs av en tjej vid namn janelle. hon är rolig & dansar extremt bra ska ni veta. för er som inte känner janelle.. hm de gör jag faktiskt inte heller. men har träffa na några gånger och hon är alltid glad. har världens underbaraste skratt och har en bästavän som heter maj. slå de ni. nu undrar ni förståss vem jag är. men jag väljer att vara anonym. men om ni har några aningar om vem jag kan vara så är de bara komentera. kanske händer att jag dyker upp här flera gånger. nu ska jag ut i skogen och plocka flugsvamp för vi ska äta flugsvampsoppa ikväll med grodlår & snigelbajs. so **** style. hejdooooooo
till janelle: ses snart kanskeeee? ta en fika in da city


Kommentarer
Postat av: Anonym

tove

2011-09-04 @ 00:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0