vet inte vad jag ska blogga om....

... någon som har tips? här kommer två bilder från nu iallafall (inget smink på bilderna, only mascara. så skönt att gå naturligt. förstår inte på mej dom som har flera lager mascara, puder, foundation osv ORKAR och ens vill. visst kan det bli fint om man gör det snyggt! men annars ser det bara so oljigt och fejk ut!?

man visar ju bara sitt naturliga och fina jag om man bara har mascara eller kanske knappt det? men jag skulle inte våga gå utan mascara, eftersom jag tycker att jag har så små ögon.... beundrar er som vågar

kram på er. haha oj nu blev det här ju typ ett inlägg? aja let's tack to you guys later




avskyr dock mina trötta bevis under ögonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0