träffade kenza!

kom precis hem från stan, jag och angela åkte ner dit direkt efter skolan. struntade i vädrets konsekvenser, ville så gärna träffa kenza!! och det gjorde vi, hon stog precis brevid oss.. ville säga hej, men vågade inte och nu ångrar jag verkligen att jag inte gjorde det... och mååste berätta, hon är verkligen den vackraste människan jag sett!
 
helt otroligt, hon är så vacker. och jag är så avundsjuk. hmm... tror vi blev filmade också! jag och angela, på jätte nära håll.. haha, kamera och mic mannen stog bara en halv meter ifrån oss ;PPPppP så ni kommer säkert se oss i tv när det sänds! jag såg säkert helt rutten ut haha, men det skiter vi i!
 
jag är sååå glaaad! haha värsta tönt-inlägget tycker kanske ni. men jag beundrar henne så mycket, hon har lyckats så bra i livet. och sedan är hennes blogg hur bra som helst, och hon är så jäkla vacker. hon är mycket mycket myyyckeeett finare iverkligheten än på bild!!!!! voilá, jag har träffat ná!
 
ps. hoppas dock inte kenza kände sej utstirrade av oss... hehehehehe ;$
 

 
VISST ÄR HON FRUKTANSVÄRT VACKER!? bild lånad från henne
Trackback
RSS 2.0