shopping med angela på rasten

tog en shopping runda med angela på rasten, hade lagt undan ett par jeans från igår till idag. och så hittade jag ett linne också, på en affär som jag aldrig shoppat i förut!

haha så typiskt när skolan är.. all denna shopping! eftersom skolan ligger nästan mitt i stan så blir det oftast att man stannar ett tag efter man slutat, och shoppar tills det svider i plånboken haha.. men åh som jag har saknat detta eviga efter-skolan-shoppande!

visar alldeles strax vad jag köpte, hade fått ett brev när jag kom hem, och mina beställningar från h&m har kommit! så ska hämta paketen snart också  undrar bara när det jag beställde från gina kommer...? dem som brukar vara snabba... !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0