plugga matte?

haha tycker mina inlägg blir så tråkiga när jag nämner ordet "plugga". det är som om inlägget förvandlas till skola direkt.. hur som helst så slutade jag fyra idag (sista lektionen var idrott och ph, fan så som vi slet borde vi vara världens starkaste människor på jorden nu haha!)

och nu har jag suttit och degat mej framför datorn i ungefär en timme, tänkte sätta igång lite med matten som jag ligger efter i. tänker verkligen börja satsa nu, åh vill egentligen inte behöva säga det. för det finns så mycket jag skulle vilja tänka på annat än skolan. men vad gör man inte för sin framtid?

när mamma kommer hem så ska vi nog käka lite pizza. mums säger jag bara! efter denna dag förtjänar jag faktiskt det tycker jag, hehe. vad ska ni, kära bloggläsare hitta på för kul idag då?

ibland trivs jag med min glugg, men sometimes not!?

min söta mattebok

och så avslutar man det hela med en helt random bild helt enkelt. det brukar ju trots allt lätta upp stämningen liiite


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni sjuans mattebok ?

2011-09-20 @ 18:27:49
Postat av: Anonym

hahaha någon söker lite uppmärksamhet på bilden högst upp? bilden är fan fokuserad på dina bröst...

2011-09-21 @ 13:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0