laddat för kvällen!

hej mina kära solstrålar! 

förlåt för den usla uppdateringen, efter jag hade fotat så träffade jag angela, vi var ute ett tag, fotade lite höstbilder, tills det blev mörkt och dåligt ljus då vi fick en idé om att jag skulle slagga över! så då drog vi till mej, jag åt middag, packade och så stack vi iväg till henne.

vi kollade på tv några timmar, gick ut och fotade runt 11-12 tiden. sedan gick vi in på hennes rum, satte oss lite vid daotorn, snackade om allt möjligt och så somnade vi! haha små tröttisar efter en hård skolvecka

morgonen efter: vaknade av att hennes minsta lillebror bankade på dörren, försökte väcka angela men hon ville inte vakna, så satt lite och kollade igenom bilderna på kameran då knasbollen helt plötsligt flög ut ur sängen!? hahaha. så gick vi ner, åt lite frukost, fixade oss i timmar, gick ner till stan, hon köpte en concealer och så tog vi en varsin glass, ramlösa, macka haha. 

sedan så gick vi ut och fota lite till, och efter det så drog jag hem. och när jag kom hem, stack jag och mamma direkt och köpte lite godis och läsk! har laddat upp riktigt för ikväll. ska sitta framför tv:n några timmar (hoppas jag) kommer väl säkert fastna här då jag inte rört datorn på 24 timmar.. (HA-HA! skratta åt mej)

ska visa er bilder snart. även gårdagens outfit som jag lovade att jag skulle visa! hoppas ni har haft en riktigt bra dag och kväll som jag, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0