HEJ!

fråga inte om rubriken, kom inte på någon bra... ehm, ja? hej! haha, vad ska jag skriva? hade fullt upp igår med flyttningen tills klockan 4, då jag träffade angela, vi åkte lite framochtillbaka, sedan drog vi till henne och fixade till oss lite (båda var slitna och såg lite halv crazy:iga ut), 

sedan stack vi till ica, tog ut lite pengar, åkte runt lite och snackade om allt möjligt, lyssnade på musik osv. sedan drog vi till kvarnen, blev kvar där i en timme (as usuall dårå) vi visste inte vad vi ville ha för gott... haha shit så mörkt det var ute... ialf, så slaggade jag över hos henne. och ja, nu sitter vi här. ska kanske träffa några fooolk senare! får se, H Ö R S 


© copyright - janelle andersson

Kommentarer
Postat av: Tilia

sv; ja vet faktiskt inte vart jag hittade den :O,säger bara som det är! :D <3

2011-09-18 @ 16:44:25
URL: http://tiiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0