hej på er

glömde berätta igår att jag var på stan liten stund med angela, vi gick runt i lite olika affärer, provade några tröjor och jeans, och angela prövade en vinterjacka. apropå det så behöver jag också en, och jag behöver även vinterskor. får väl dra ner på stan under helgeneller något.
 
iallafall, tog nyss lite mellanmål, kollade lite på tv, och ska snart ut och fota lite. tycker bara att det är såå pinsamt när folk går förbi! och där står jag alldeles själv med stativ och en kamera... känner mej så udda, men ändå borde jag inte känna mej det? med tanke på hur jäkla många som börjar bli fotointresserade from nowhere.
 
när jag kommer tillbaks så ska ni få se dagens outfit! imorgon är vi lediga, fan så skönt! extra helg kallas det :*

en bild jag tog igår, redigeringen är också gjord av mej
 
© COPYRIGHT!
Trackback
RSS 2.0