håller på och gör en video

var hos tandläkaren imorse, förstår inte varför alla tycker att det är så hemskt med det? självklart gör det ont om man får i hål i tänderna, men då får man väl se till och sköta om dem då! själv fick jag lite behandling till tänderna, hon tog bort lite tandsten osv. (åååh det är verkligen obehagligt, det känns som om hon drar bort tänderna!!

iallafall, anledningen till att jag inte bloggat förän nu. är för att jag håller på och gör en egen video! med lite bilder, osv :D har aldrig gjort det förut, och har haft programmet så länge på min dator så tyckte det var lite dags och pröva lite iallafall! och jag tyckte det gick rätt så bra ändå, men vill defenitivt bli bättre på det.

visar video'n senare, nu ska jag forsätta med den! ni kan gärna fråga frågor på min blogresponse! är online från 19.00 - 19.30! så passa på så får ni snabba svar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0