åt precis pannkakor

tjenare finisar! åt precis pannkakor, PANG sa det bara och min mage blev alldeles full. ska strax gå iväg med mamma och köpa lite goooodiiis och läsk! har sett att många är taggade till idol ikväll. men för mej och mamma blir det nog en film istället! ingen av oss är särskilt intresserade idol, gillar mer true talent isåfall ♥

vi hörs när jag kommit hem då jag visar er vad för godis som är köpt, och vilken film vi ska sitta och stirra in oss i!  någon som vet en bra film som är ute som man kan hyra?

haha varför ska ALLTID den första pannkakan bli dålig?
och så lilla jag!

Kommentarer
Postat av: mathilda :)<3

Sv: okej men jag följer dig iaf :)

2011-09-09 @ 21:03:37
URL: http://grahnforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0