wow, vilken besvikelse?

idag hade vi "fredagsmys/hallowen pyssel" i skolan. själv tyckte jag det var urtrist, tror angela också tyckte det haha. men dem andra eleverna spelade guitar hero mot varandra.

hmm.. vid ett tiden så skulle alla kolla på en film, och äta snacks som alla hade med sej, jag glömde helt totalt bort det. så jag och angela drog vidare till stan, klev av där och gick till lager 157, som blev en stooor besvikelse måste jag säga. för det första var det urtråkiga plagg där! och när det väl fanns något ursött plagg så såg det ut som tant kläder? nej, det var ingen bra affär alls det där!

just nu sitter jag och kollar på smalville. mitt nya favorit program! älskar programmet, synd bara att det går på repriser när jag kommer hem från skolan, skulle vara kul och få se lite nya avsnitt!

var nyss ute och fotade lite, eller ja. åtminstonde försökte. ville ha lite bilder på dem vackra höstfärgerna, men det blåste för mycket. så jag får pröva imorgon igen!

nu börjar det, och jag ska nog ta lite fika ♥


Kommentarer
Postat av: Sille-Riin

Svar: Varsågod :)



Jodå :D



Va ska du göra ikv då :) ?



Kramar, Silluuu.blogg.se!

2011-10-28 @ 15:08:44
URL: http://silluuu.blogg.se/
Postat av: Sille-Riin

Svar: Okej :D låter bra!



Jodå, jag kollar på Idol! :D

Jag ska bara vara med en kompis ikv :D



Kramar, Silluuu.blogg.se!

2011-10-28 @ 15:21:07
URL: http://silluuu.blogg.se/
Postat av: Anonym

först skriver du att det var tråkiga plagg på lager 157, sen gillar du sidan på facebook.

2011-10-28 @ 22:13:05
Postat av: janelle

sv till anonym: jag gillade sidan INNAN jag besökte lager 157.

2011-10-28 @ 22:39:54
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0