okej, nu är jag trött...

fan vilken dag det har varit! jag är så galet sliten. först fem timmar i massa olika butiker och seda iväg på en födelsedagsfest... med massa högljudda barn som vill ta kort på en hela tiden med deras små spel. och sedan alla vuxna, som ska snacka ieviiiigheeeeeeter om en grej som man får sitta och lyssna på! hahah, men det var riktigt kul.

ena timmen gick jag runt som en papparazzi, andra timmen satt jag och fikade med de vuxna och kusinerna osv, och snacka om fotografering och mös i en filt, och den tredje så jagade ungarna mej hahaha!

ska ta och visa er lite bilder imorgon. nu ska jag försöka slå mej ner framför tv:n med lite glass eller bara mej själv..


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack detsamma! :)

2011-10-09 @ 00:40:42
URL: http://polywore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0