n-y header

tyckte att det var dags för en liten förändring! så slängde på mej lite kläder, locka håret lite och körde igång! så blev det här resultatet då: (om ni inte ser min nya header så kan ni alltid uppdatera om ni klickar på knappen f5.

ni får gärna slänga in en kommentar, på antingen blogresponse eller under inlägget. om vad ni tycker alltså! vill gärna höra eran åsikt, för den räknas ju! själv blev jag riktigt nöjd. nu går jag och lägger mej, annars vaknar jag inte imorgon hehee...
min nya header bild fick även bli en ny profilbild på fejjan! hade haft min så länge.

före:

efter:


Kommentarer
Postat av: Anonym

den nya var skit snygg!! sökte du till modelljakten??

2011-10-10 @ 11:48:41
Postat av: janelle

sv till anonym: åh tack så mycket! va kul att du gillar den :-) nej jag sökte inte till modelljakten, skulle aldrig vågat gå catwalk eller något sånt framför alla (A) är lite scenrädd! kram!

2011-10-10 @ 16:05:22
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0