n-y-a grejerna till mitt rum!

nu ska jag äntligen visa er vad jag köpte i helgen till mitt nya rum! mitt rum kommer bli så grymt jädra snyggt när det är klart. så ni kommer inte få se hela mitt rum på ett bra tag!

håller hellre på under en lång tid och fixar mitt rum och sedan blir så nöjd med resultatet att jag knappt kan sluta kolla på mitt rum. än att stressa som en tok och inte gå igenom ordentligt och sedan vara onöjd och känna att det fattas saker jämt.

det jag köpte var; två örngott (vita), ett överdrag till sängen (svart), en sänglampa, en lång lackhylla, skulle köpt ett litet sängbord också men det var slut! och så fick jag ett skit snyggt lila överkast av pappa + en lila prydnadskudde! och så köpte jag två till i helgen då. som är vita!
och det som fattas i mitt rum är (som jag alltså vill ha); en liten plasma tv, en jätte stor tavla, och så vill jag ha en liten mini tavla som det är fullt med bilder på mej som liten, i ett litet hörn vill jag ha den i, och sedan vill jag ha väggcitat, (vet dock inte vad för citat) och så är det lite smågrejer! och en byrå!

här är grejerna nudå:

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!! du har ju menyn ihop med inlägget så att säga? Förstår du vad jag menar ?? och headern lika stor som inläggen, hur många pixlar har du så det blir så ? och kan du förklara?? :)

2011-10-10 @ 15:41:40
Postat av: janelle

sv till anonym: hej! ja, jag tror jag fattar vad du menar... vet bara inte hur jag ska förklara det...! :o

2011-10-10 @ 16:07:23
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många width har du på side, content och wrapper? :)

2011-10-10 @ 19:15:59
Postat av: janelle

sv till anonym:



wrapper: 1000px

content, width: 135px

side, width: 135 px

2011-10-10 @ 19:22:53
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack!

2011-10-10 @ 19:45:00
Postat av: janelle

sv: oj! sa fel när det gällde content, menade width: 826px; så, nu varsegod! hoppas du ser det här!

2011-10-10 @ 19:47:48
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack !!:)

2011-10-10 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0