MINDRE ÄN EN MÅNAD KVAR.

HERREGUD. kan typ inte andas. filmen man väntat på i flera år kommer ut om 1 månad, AAAH! jag var lite efter när det gällde att kolla på filmen och läsa böckerna, men två år efter alla andra gjort det så började jag läsa böckerna, och ett tag så var det det enda jag kunde tänka på och gjorde. läste, läste, och läste.


kollade på alla filmer osv. snart sitter jag där i biostolen på premiären med mina vänner och ska få se scener jag bara drömt om! så jävla spänd ju, ååh! sen väntar ju del 2 nästa år! ååh vill ju inte väänta. och vet ni vad? HAN KOMMER TILL STHLM OM TVÅ VECKOR! JAG DÖÖÖR!!! ♥ vill verkligen dit o se honom! han är ju så snygg. (ja, jättetaggad och galen twilightbrud) är så svag för twilight, filmen är så bra, rörande, och romantisk och helt fantastisk och underbar! man fastnar så mycket i den. och deras kemi för varandra, ååååh så vackert ♥ JAG BARA RYSER.



Kommentarer
Postat av: rebecka

Nej nu är det inte långt kvar inte :) synd bara att dom delade upp filmen i 2. det sög.

Tack så mycket för de fina kommentarerna :D

2011-10-20 @ 09:21:18
URL: http://rrudmalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0