lång macka och oboy

kom precis hem! jag och angela gjorde en liten bussluff! och påvägen hem så var ett helt lag som gick på i bussen, var jätte pinsamt när jag skulle av. vilket det vanligtvis brukar bli, usch ogillar bussar!

sitter nu och äter lite fika. en lång macka som kallas hönö kaka! någon som har smakat den? den är förskräckligt god! och så har jag självklart favoritdrycken till det, oboy. 

har även hunnit med att hämta alla papper, så ikväll ska det jobbas! måste blada och blada. skulle egentligen tränat idag i skolan, men hade sån träningsvärk i magen sedan jag gjorde plankan jätte mycket i tisdags, någon som vet något tips på att få bort träningsvärken? börjat liksom tröttnat på det nu, har haft det i ca två dygn nu.

hur har ni det då läsare? hör aldrig av från er! skriv gärna något i min blogresponse, eller på facebook eller en kommentar! älskar er. kram 

 


Kommentarer
Postat av: Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

2011-10-27 @ 19:20:59
URL: http://nattstad.se/cacci

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0