djurkärlek♥

såg den här annonsen på aftonbladet! en hund hade blivit påkörd (den vita hunden) och sen kom en vän till hunden och började skydda hunden från allting, inlkusive poliserna! den mörka hunden följde med till vetrinären (sprang brevid bilen). hunden klarade sej, den hade brutit benet bara. och det visade sej att den vita hunden, hon var mamma till den mörka hunden. så himla berörande! själv älskar jag djur hur mycket som helst!

har ni sett reklamen på tv? där det är en kvinna som är i ett jätte stort hus med fullt av katter i? jag älskar djur så mycket att om jag hade råd så skulle jag kunna köpa ett sånt stort hus för katter att bo i! djur är helt fantastiskt underbara.

och dem som inte håller med mej, är helt knäppa tycker jag! förstår inte hur andra länder kan misshandla djur, som är så söta, snälla, rara, gosfulla, och helt fantastiska! hur kan man inte älska dem??

tycker det är förjävligt svagt och grovt att misshandla djur, som är så hjälplösa. dem som gör det, gör något otroligt misstag och har något fel i hjärnan.

så tycker jag, janelle andersson. många kramar från mej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0