"ASSÅ SERIÖST VAD HÅLLER DU PÅ MED" hahahaaaa..

oj, det är redan torsdag idag! satan i gatan vad veckorna bara rullar på. snart är det jul, och nyår. taaaggaaa!!! 
har suttit och fixat, trixat mixat med lite bilder och dunkat musik. funderar på att ringa mamma snart, ska ner till stan med henne och prova jackan jag vill ha en sista gång och se om plånboken börjar gråta eller ej.

fick bilden klar i skolan idag, så nu är den redovisad. bara det att hon ska sätta upp dem i skolan buhu...!? för våran body map är så jävla ful haha.

och när vi hade slutat skolan så blev jag och angela helt vilda? vi fick ett antal skrattanfall på bussen och när vi skildes åt efter vi gick av på bussen för att alla skulle slippa oss, så börjar angela hålla på och ropa massa knäppa saker, och ja ba " ASSÅ SERIÖÖÖST, VAD HÅLLER DU PÅÅÅ MEEED " hahah (fråga inte) och då så hör jag någon som imiterar det jag sa... och så kollar jag åt alla håll, men ser ingen... och så kollar jag uppåt och ser att det är byggarbetarna HAHAHA, fan så vi skratta! ;$

iallafall, imorgon ska jag till min kära kusin nathalie och hennes lilla familj! så det ska bli jätte mysigt. ska ta tåget dit imorgon direkt efter skolan, så jag ska se till och packa ikväll! kanske bloggar därifrån, får se om det blir tid över. och om jag ens orkar haha... kameran hänger ju självklart med så, ja ni får se bilder på lördagen. 

justja, har tre läxor idag... SO:n, matten och svenskan... drygaste ämnena, eller näj. SO:n kan man gilla och matten. avskyr dock svenskan i det här fallet. nu ska jag ringa mamma som jag sa tidigare, och äta en morot! 
lite random bilder från nu bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0