16 oktober

åt frukost för inte så länge sen, mannagrynsgröt! verkligen min favorit. mums! vaknade dock före angela haha, så fick vänta någon timme, ville inte väcka henne! hon sov ju så sött.

igår så sov ju angela hos mej, vi var ensamma. vi hade jäkligt kul, tills det började låta på fönstren, det var någon som kastade grus. sedan hörde vi något på balkongen, som om någon försökte bryta sej in... men som tur så var det bara min mamma som var orolig för hon hade ringt typ 20 gånger och jag inte svarat (hade ljudlöst) fyfan så vi skrattade sen! eftersom vi betedde oss så patetiskt hahahaa.

anyways, vi tog inte alls många bilder igår, så vi får se om jag ens lägger ut någonting alls. ska iallafall tipsa er om något super gott senare, som jag o angela åt igår kväll!

var ju hos nattis i fredags. det var skojigt. hmm... tog nog inte så många bilder när jag var där heller. angela gick iallafall nyss, och nu sitter jag här själv och ska nog hyra en film eller något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0