WANTIES - inför nyår och jul

några av er har frågat om jag inte kan tipsa om lite läckra klänningar inför nyår, visst kan jag det! tittade igenom massa olika sidor, och fastnade haha. hittade runt 50 stycken, men plockade ut några som jag tycker var helt underbara!

inte för att jag brukar fira nyår så värst, och tycker dock kanske inte heller att jag skulle passa i alla dessa klänningar. men kan gärna tänka mej dem på andra! blommigt/glittrigt/silver, röd, lila, marinblått.. det är vad jag tycker är DÖ snyggt i år!

själv får jag se om jag klär upp mej och firar nyår eller inte. det är ju trots allt rätt så långt dit! men det gäller ju att vara ute i god tid, så inte klänningen/klänningarna man vill ha tar slut.. då blir det inte kul..

har ni några favoriter bland dessa? mina absoluta favoriter bland alla dessa klänningar är iallafall nummer 1, 2, 5, 7, 9, 11, 12, 14 och 21! :D


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

länkbyte? :)

2011-11-09 @ 21:03:58
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Sugen på en ny design? kolla gärna in min blogg http://portfoliostyle.blogg.se



Kram :D <3

2011-11-10 @ 14:33:35
Postat av: Anonym

1,6,10,13,4,18

2011-11-11 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0