Sitter i ansiktsmask

Har börjat ta bort mitt smink tidigare på dagen så jag slipper göra det senare när jag är så trött. + Att ikväll så tänker jag TVINGA mig själv att lägga mig vid nio-tio tiden. För jag är alltid så trött på morgonen, vill inte vara det dem två sista veckorna när jag ska ha två prov och när det är deadline.

Åååh vad stressigt det är. Men nog om skolan, ska snart käka mat, fläskfilé blir det :-D mums, det är något jag verkligen älskar! Såååå gott. Dock godare när man grillar det på sommar. Föresten, varför känns det tvärtom, som om våren är påväg hit? Eller är det bara jag som känner så?

Haha vilken snygging ;-)

Kommentarer
Postat av: johanna

Anmäl dig till veckans blogg och vinn en fet länk bland mina läsare! Glöm inte heller att kolla om det var du som vann förra! LYCKA TILL! :D

Direktlänk: http://www.nattstad.se/johannalicious?id=2112256

2011-11-28 @ 22:24:35
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: Anonym

Ingen bryr sej , lägg ner bloggen .

2011-11-29 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0