så stolt, så söt sugen

Kom precis hem! Har varit ute och delat ut reklamen. Och denna gång gjorde jag det by my self. Jag är riktigt stolt över mej själv, att jag klarade det! Haha och nu är jag så himla söt sugen (tur att jag har min kära godispåse kvar) och sov sugen. Ska slänga ner mej i soffan, tjocka i mej godis och kolla på tv. Sedan ta en liten dusch, efter det en prowernap. När klockan slår 7 slaget, så får vi besök!

Tänkte visa er gårdagens och dagens outift, men bilderna jag hade tagit slutade jag tycka om. Så istället får ni fantisera er lite. Jag hade denna vita "bas" tröjan, mina svarta jeans, en svart sjal, min skinnjacka från USA, och mina klackskor, plus lockiga vardags håret! Visst låter det snyggt? Trivdes iallafall jäckligt bra i det, men har ju haft outfiten förr. Älskar den fortfarande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0