påväg mot skolan

är on my way to the school. idag har vi halv dag, får se om jag och angela också får det (vi stannade ju inte igår på öppet hus).. men jag hade ju som sagt inte tid.

står och väntar i kylan på angela, (hon kommer väl med bussen snart!?). brrr vad kallt det är! haha först så sa jag och angela att vi verkligen ville ha snö och saknade det. men nej, nu när det dykt upp frost och det är halt ute så börjar jag minnas EXAKT hur det var, och det vill jag inte ha tillbaka! ;-)

fast klart det är mysigt att ha snö en vecka eller två. för då känns det verkligen som jul, men efter dem veckorna så blir man ju less. jag vill klä mej lätt!! hatar att ha en massa lager kläder bara för kylans jävla skull. ha-ha! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0