jag sover som en sten

hallådär! hur mår ni? haft en bra dag?

själv så var jag jätte trött och seg.. haha, jag är verkligen svårväckt! mamma ropade på mej flera gånger i morse, ingen reaktion.. angela ringde mej 13 gånger och smsade mej ett antal gånger, och jag vaknade inte. men till slut gjorde jag det när mamma ropade "janelle, janelle, janelle, janelle" flera gånger.

så ja, tack vare att jag sover som en sten så kom vi till skolan klockan 10 idag. helt plötsligt började angela jaga mej i skolan (och som hon vet, får jag alltid panik när någon jagar mej, oavsett om det är någon jag känner eller inte) så jag började typ skrikskratta och jag ramlade nästan haha.. 

tog nyss en liten fika, haha en rejäl stor bull bit! hoppas mamma kommer hem snart så jag kan få i mej riktig mat istället. nu ska jag svara på era frågor på blogresponse! och efter det så ska jag ta en powernap.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va e en powernap

2011-11-10 @ 17:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0