I can still dream on

Jag önskar verkligen att livet inte var så hårt som det är. Jag önskar att alla kunde acceptera varandra. Jag önskar att allt inte handlade bara om utseendet. Jag önskar att allt vore så lätt, skolan, kärlekslivet, alla problem.

Alla huvudpersoner, tex en tjej och en kille, i filmer, alla serier osv. Ska alltid ha det så perfekt. Allting ska jämnt vara något man själv drömmer om. Och jag vet, hur länge jag kommer få drömma. För det riktiga livet kommer aldrig bli som i filmer och serier. Riktiga livet är för äkta för det.

Ni kanske tycker jag är helt misslyckad när jag skriver såhär. Men jag behöver verkligen skriva av mig. Även fast jag vet att det inte hjälper. Jag tycker livet är så tråkigt, det finns ingen fantasi.. Det är liksom, födas, leva, skratta, ha kul, dö.

Jag menar, kolla hur lyckliga dem här är tillsammans? Så vill jag ha det. Med min andra halva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0