30 november 2011

Hej!

Läget? Här är allt bra. Dock lite trött efter gårdagens jobbande. Det höll på i ca fem timmar. Jag har iallafall tillbringat min morgon med en jätte stor frukost och tvtittande. Sedan har jag suttit och skrivit och skrivit. Strax ska jag värma maten vi åt igår. Kött + ris och bearnesås! Jisses vad gott.

Vet inte om jag orkar ta mig ut idag överhuvudtaget, trots att det är sol så blåser det så mycket så man nästan flyger iväg haha.. Men jag kanske tar en promenad med pappa senare. Får se om jag orkar. Vi hörs, puss!

old pic

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fixar du ditt hår? kan du inte förklara hur du gör från början?

2011-12-01 @ 17:10:22
Postat av: Anonym

vilken sko storlek har du?

2011-12-01 @ 17:21:36
Postat av: Anonym

läser du alla dina kommentarer?

är du nöjd med ditt utseende?

säg en kändis du vill se ut som.

vart köper du oftast dina kläder?

2011-12-01 @ 17:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0