haha lyckat...

... hej! kom hem för inte så länge sedan, jag och angela blev kvar i skolan för att leta efter min mobil. till slut fattade vi att den låg i hennes väska av någon konstig anledning? men det tog ca 40 minuter innan vi fattade det haha! så där sprang vi som två idioter, upp och ner från första till femte våningen och letade efter min kära mobil...

vi frågade alla lärare, inklusive kuratorn, rektorn osv. haha fy va jobbigt. tur att vi hittade den iallafall! avskyr min mobil, men älskar den ändå♥.

och nu har jag suttit och kollat på tv, åt lite fil och flingor! igår åkte min moster och hennes man utomlands.. dem får värme, sol och bad. och vad får vi här i kalla sverige då?  jo, slask, regn och kyla..

jag vill också åka utomlands!! protesterar haha. strax kommer mamma hem, då blir det good maaat! och sedan ikväll så är det grey's anatomy som vanligt.

juste, måste även berätta en sak för er. vet att det har dykt upp så många webcam bilder här på bloggen nu på senaste tiden.. men min kamera har gått sönder, dock bara blixten. men det blir ju mörkt ute så fort jag kommer hem? så jag är hemskt ledsen att min blogg blivit lite tråkig nu.. men på julen får jag ju en ny kamera. så då kommer det dyka upp mycket mer bilder på min blogg än någonsin tidigare. 

och kommer blogga om mycket annat då också. eftersom... ja? ni har säkert sett bland mina blogresponse frågor att jag vill bli fotograf när jag blir äldre! det bästa jag vet är att fotografera. alltså är det mitt mål i livet. och det ska bli så kul! när jag börjar gymnasiet så ser jag fram emot att komma in på guc. fast man vet ju aldrig...

jaja, vi hörs senare mina små busungar! haha, är jag konstig nu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0