det senaste "plagget" jag äger

häromdagen så fick jag en fråga "vad är det äldsta plagget du äger?" och jag tänkte faktiskt ta upp det här i ett inlägg för jag tycker det är lite kul. 

jo, min äldsta "plagg" är såkallade skor. mina allra första skor som jag fick när jag var liten. och såklart jag vill ha det som ett minne! så nu är dem i mitt rum som prydnad! det har dem varit i en lång tid nu. och varje gång mina vänner kommer hem till mej och går in i mitt rum så ler dom stort och säger "aaaawwww!" haha 

just nu sitter jag iallafall och kollar på idol. ovanligt för att vara mej men jag fastnade helt enkelt! och jag måste bara säga att jag älskar amandorna! dem äger hela scenen och så har jag en fråga, vadfan höll andré och moa på med? fyfan va dåliga dom är. vad har hänt med jyryn!?!?!??

men här är sötingarna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0