dady is home

hej mina älskade pärlor. 

pappa kom precis hem. och den jäkeln kom hem med ett par skidor som han hade köpt för några tusen. nu är så jävla avis som jag kan bli!! han ska fan fiska upp lite pengar och köpa canon eos 600D till mej! mohahaha.

nu håller jag på och letar reda på en pizzeria i närheten, för ingen av oss orkar ställa oss och göra iordning mat efter en tuff vecka, så då tar vi den enkla vägen! gör plånkboken lite ledsen och äter oss mätta med stolthet.

för någon timme sedan, så satt jag och fikade lite. bullar och cola! programmet spy kids var på tv:n då, (haha minns när jag ÄLSKADE det programmet som liten) när jag var ungefär 7-9 år eller något sånt! tycker fortfarande att det är riktigt charmigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0