är inte detta världens längsta korv ni någonsin sett?

hoppade precis ut ur duschen. sitter nu här med min ursköna rosa morgonrock och håret inlindat i en handduk! kollade nyss på min mobil, och attans jag måste ladda den! så nu springer jag omkring i lägenheten och letar efter min kära laddare.


någon dag under veckan MÅSTE jag verkligen, ta ner mej till stan och köpa ögonbrynsfärg. min färg börjar nämligen gå ur snart. och eftersom att jag har blonda ögonbryn egentligen så måste jag färga dem hela jävla tiden, drygt va? OM det är!


efter jag och pappa har fixat det där med reklamen så ska jag dra iväg till bästis! slaggar över där. det kommer bli hur nice som helst! imorgon ska jag och pappa kanske ut och jogga lite, med hunden som var på besök här för några dagar sedan. hon är så mysig så. hon är verkligen jätte söt, spelade in en video med henne då hon var här. ni ska få se den antingen imorgon eller på måndag!


nu kom pappa precis innanför dörren! han har varit och kollat på hockey medans jag skulle duscha och fixa mej. nu ska vi käka tacos. fysatan vad det är gött egentligen! och apropå mat. är inte detta världens längsta korv ni någonsin sett?



haha låångkorven


Kommentarer
Postat av: wvnaupkeh

Dexirewic abuxizoyek umaca ujiximedu ezosixu te avufa i iyazoxepud e, decutaq!!!

2012-10-16 @ 14:03:50
URL: http://www.vohomuzi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0