helt såld

Det var inge kul att vakna upp idag måste jag säga. Var jätte röd runt ögat.. Men efter allt i skolan så följde angela med mej hem, vi satt och kollade lite gammla serier av Vampire Diaries. Jag är helt såld i den serien nu. Är helt totalt förälskad i damon! Haha.. Men han är ju så snygg!!! Och samtidigt lite farlig, yumie. ^^ (Dock är han bara snygg i serien, vampyyyr!) Haha. Kan det inte finnas vampyrer i riktiga livet? Det hade iallafall varit lite spännande då.

Så ni kan ju ana hur mycket jag längtar till fredag. Apropå HELG, på söndag är det första advent! Och jag har ju absolut inte väntat ett helt jävla år på att julen ska komma. He-he. Men snart är den här! Om 4 veckor. Det ska bli så kul, att få klä upp sej, träffa allihopa, stämningen, handla julklappar i sista minuten, julmaten. Åååh så underbart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0