25e november 2011

Har inte gjort så mycket därav har jag inte bloggat. Varför blogga om det ändå inte hänt något nytt? Mamma åkte iallafall för en stund till affären. Hon skulle handla lite gott till ikväll. Tänkte nämligen ha en film/serie kväll! :-D

Ska bla kolla på Vampire Diaries som börjar klockan 19. Och så har jag velat sett en film väldigt länge som jag hoppas vi kan hyra. Vad ska ni göra ikväll? Kolla på Idol? Isåfall, vilka är i finalen..? Jag kollar nämligen inte men skulle bara vara kul och veta så man håller lite koll och inte är helt borta haha. :-)

Imorgon ska jag ut med reklamen.. Har insett att jag verkligen inte orkar. Hatar mitt jobb! Det är så jävla tråkigt och dålig lön. Ska hålla på i ett år, (bara för att jag är 14 och inte kan få vilket jobb som helst) sedan börjar jag med något annat.

Nu ska jag ta bort mitt smink så jag har det gjort för kvällen och städa upp mitt stökiga rum! Det är så stort och blir så fort stökigt (pga av mig såklart) så tar aldrig orken till att fräscha upp det! Haha.. ;-)

Hmm, haha det känns som om jag har bloggat väldigt mycket om Vampire Diaries på senaste tiden? ;-)


Kommentarer
Postat av: hermy såklart

sv: länk byte??

2011-11-25 @ 22:21:07
URL: http://hermys.blogg.se/
Postat av: sanna

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu! :)

Tävla om att synas inför ca 1200 dagliga läsare, Lycka till :)



Kram!

2011-11-25 @ 23:28:57
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0