14 november 2011

kom just hem innanför dörren och ska nu ta en fika. (chockladbollar + mjölk! mumsigt. och så ska jag spela the sims 3!  men åh vad det är irriterande att blogga när inte mellanslaget fungerar så bra...

började ju spela på mitt nya the sims igår. och har gjort en familj som består av: två hästar (mamman är med barn!!) så det ska bli riktigt spännande och två kattungar, en fågel, ödlor, ormar, hamstrar osv, och en kvinna och man (kvinnan är också gravid haha). ska ha ännu mer djur! lika bra att passa på när dem har så stor tomt och hus? 

hehe, har alltid varit galen i the sims. ända sen min kusin visade mej det då jag var sex år. haha minns när jag sa "nattis vad gör du!? vad spelar du!? vad är det? får jag spela?" och så visade hon. först fattade jag ingenting så ropade på henne varannan sekund och fråga "vad händer? vad betyder det där? vad gör dom!? hur gör man såhär ...?"

men när jag väl hade lärt mej så flöt allting bara på! haha nej åh vad sugen jag blev av allt det här babblet. nu ska jag spela the sims! vi hörs mina guldstrutar 

<font size="5" face="'courier new'">janelle andersson @ facebook</font><br /> <br /> <br /> <font size="1" face="'trebuchet ms'"><b>ADDADDADDAADDADDADDAADDAADDA.</b></font>

ungefär såhär såg mitt hår ut idag! eller ja, det ser väl ut så varje dag haha?

Kommentarer
Postat av: julia

fin bild :)

2011-11-17 @ 21:47:39
URL: http://julianylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0