svar på kommentar.

oj! det var länge sedan jag tog mej tid till att svara på en sådan här liten kommentar hahah.. men tyckte den var så gullig så jag tyckte att den fötjänade ett "svar på kommentar-inlägg"!



svar: åh, tack så himla mycket emellie! jag ska absolut försöka att lägga upp mer dagens outfit - bilder! vet inte varför det inte har blivit av riktigt. har vell inte orkat, har inte haft tid osv. sedan har det ju blivit mycket att jag drar ut på det, som "jag gör det imorgon, nej iövermorgon" osv.. men jag kan försöka lägga upp dagens outfit imorgon och nästan hela veckan! ligger nämligen efter i skolan också, så det blir ju svårt med att kunna ha tid pga det med..


men tack så himla mycket sötnos! va kul att du gillar mina kläder! kram på dej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0