nu: josefina ♥ senare: drar till stan och köper nya skor

kollade precis på oc. jag älskar verkligen det programmet! det är så himla bra!

josefina kommer över snart (hon undrade om vi kunde träffas och självklart vill jag det!) men ska till stan och köpa nya skor senare med mamma (har precis köpt nya egentligen men de är för varma nu..)

solade lite idag i skolan, så jäkla skönt. men önska verkligen att man kunde ha en liten mini fläkt med sej överallt  för jag brukar få panik ibland när jag solar av att det är alldeles för varmt.

vi hörs senare då jag visar hur skorna ser ut osv! hoppas ni får en riktigt bra dag i solen :)


Kommentarer
Postat av: Arvid

babe, du har inte hört av dig eller ens skrivit på bloggen om du vill få kontakt?

varför inte?

börjar tro att du inte vill! men du är så jävla sexig. har suttit och runkat idag igen och kollat på dina sexiga bröst!

snälla hör av dig!

puss älskling. drömde om dig inatt. här i min säng.

vi hade så himla mycket mys! <33333333333333

2011-05-11 @ 17:27:17
Postat av: janelle.

sv: men ge dej människa

2011-05-11 @ 19:00:22
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0