internet imellan åt?

vaknade klockan nio i morse. fixade mej, åt frukost och allt det där! sedan nu, har pappa kommit hem från träningen. och vi ska strax ner till vaksala torg och möta angela, men innan dess måste han fixa sej och jag måste hämta min jeans jacka hos mamma!

för jag tänkte inte på att ta med den, eftersom att jag inte visste att det skulle bli fint väder ute! solen skiner, lyser in i mitt rum och det är alldeles för varmt.. hur ska detta ske när det inte ens är sommar än!?!?

men ska inte klaga, bra nu att värmen äntligen är här så slipper man frysa vart man en är! har internet emellan åt här hemma, det är halvt fixat. hoppas ni har en dunder dag ute i solen ♥

bild från igår kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0