hej bloggen och alla läsare, det var länge sedan..?

har sett att jag tappat lite läsare, men är endast för att min blogg har varit grymt knas under hela helgen nästan!

men nu är jag tillbaka, gud va underbart väder det var idag. var ute jätte mycket på rast, hade knappt jacka på mej idag! och mitt smink rann nästan av kändes det som! det var verkligen riktigt hett ute idag! 30 grader nästan!!

förstår inte hur jag kommer stå ut med sommaren om det nu är 30 grader nästan? men nu ska jag fixa lite matsäck inför imorgon (har friidrottsdag -.-) och sedan får ni se dagens outfit!

juste, var ju även med josefina och angela idag. var jätte kul, vi gick runt och sedan hade vi en liten picknik. har inga bilder från det, för jag orkade inte ha med mej kameran över huvudtaget tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0