har varit på akademiska sjukhuset i sex timmar.

anledning till dålig bloggning är för att jag var med om en olycka. jag och angela skulle ta bussen (nummer elva) till stan och sedan byta, så tar vi den och sen helt plötsligt så ligger jag på golvet och skriker...

jag trodde helt seriöst att jag drömde, men det var ingen dröm. jag såg helt suddigt, alla sa att jag skulle lägga mej ner, ambulans och brandbil och polisen kom.. jag fick åka ambulans för första gången. åh va hemskt :(

och nu så står min olycka med i unt.se? hm... det här skrev dom iallafall:

(jag var den som fick köras till akademiska sjukhuset.) pga av att jag var yr, hade slagit mej hårt som sjutton i huvudet. eftersom att jag rullade nerför trappan. minns knappt ens vad som hände heller. så måste ha svimmat, för första gången i mitt liv. trodde verkligen att jag skulle dö..


Kommentarer
Postat av: Gloria Muhammed

2011-05-26 @ 19:11:50
URL: http://http://glooria.blogg.se/
Postat av: Gloria Muhammed

Hej Janelle! hur mår du? Du verkar vara psykiskt instabil. Vill du prata om det? Även fast du inte känner mig så ska du veta att jag finns för dig. Ring mig när du vill. Du hittar mitt nummer på min blogg, om du bara anger ditt namn får du numret. Hoppas att jag kan hjälpa dig till ett riktigt liv.



ha en bra dag/ Gloria<3



alias "SHO mannen"

2011-05-26 @ 19:18:04
URL: http://glooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0