från lång till kort historia om vad jag gjorde under helgen

kom hem för ett tag sedan, kollade på hellcats på kanal5.se/play! och åt en jätte god sallad som mamma blandat! tänkte nu berätta vad vi gjorde under helgen:

fredag - var lite med angela efter skolan och sedan gick jag hem och så packade jag, satt lite framför datorn och sedan runt kvällen åkte jag till pappa.

lördag - jag och pappa mötte angela på vaksala torg, gick till stan och så shoppade vi lite, angela köpte en macka och jag en stor glass! sedan så gick vi till mej igen, och var där ett tag. och så fick vi en idé om att hon skulle sova hos mej, så då åkte hon och hämtade grejer och jag gjorde videos där jag sjöng osv hahah.. på pappas data, "photo booth", har faktiskt hållt på med det ändå sedan jag bodde på kungsgatan haha..

sedan kom hon och då handlade vi lite gott, gjorde egen pizza, använde "photo booth" och tog masser av roliga bilder, det skrattet till bilderna gjorde oss odödliga hahah!

söndag - vi gick på stan, små shoppade, och så åkte hon hem och jag till pappa. han och jag åt lite gott (melon och after eight!)

och nu är jag hemma hos mamma!

GODASTE MJUKGLASSEN NÅGONSIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0