bloggpaus över helgen

ska precis gå ut, pappa är här och ska hämta mej. vi ska hem till våran nya lägenhet nu. ska vara hos honom över helgen, innan han börjar jobba igen. och han har ingen internet ännu, han har inte haft tid till det. så jag kommer alltså inte uppdatera över helgen, men jag kan berätta lite som är planerat över helgen!

imorgon så ska han iväg och träna, sedan när han kommer hem så ska vi äta lite och sedan dra ner till stan med min vän angela. har inte varit med min pappa på jätte länge, så det ska faktiskt bli jätte mysigt. hoppas bara att det blir fint väder ute. men även om det inte är det så blir det mysigt ändå. vi ska shoppa, och kanske äta någon glass på stan.

och på söndag så ska jag vara med julia, får se om hon kommer till oss eller om hon och jag går runt på stan och bara är där. det får vi se då. men då vet ni alltså att jag är upptagen hela helgen och visar bilder och hela köret när jag kommer hem på kvällen, eller förmodligen på måndagen efter skolan, för på söndag så brukar jag sitta framför tvn nästan hela kvällen, för missade program osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0